Usein kysyttyä

  • Mitä EN voi ostaa?
  • Vaaralliset aineet ja rajoitetut tavarat
  • Palautukset
  • Rahti
  • Maksu

Mitä EN voi ostaa?

Terveysruoka ja lääkkeet ovat 99 % kiellettyjä. Kielto koskee myös tuotteita jotka sisältävät yrttejä. Jos sinulla erityistoivomuksia jotain tuotetta koskien, otathan meihin yhteyttä niin voimme tutkia jos tuotteesi voidaan tuoda maahan. Lisätietoja ravintolisien ja lääkkeiden tuontiin liittyvissä kysymyksissä löytyy www.tulli.fi, www.evira.fi sekä www.fimea.fi sivuilta. Tiettyjä tuotteita kuten kaasut tms. voit tilata mutta ne saattavat sisältää lisämaksuja lisätullin muodossa. Nämä tuotteet kuuluvat merirahtiin vaarallisuutensa vuoksi.

Muuta huomioitavaa; Aseiden osia kuten tukit, perät, tähtäimet, liipaisinkoneistot, ruuvit, salvat, jouset tai lippaat voit yleisesti tuoda maahan. Aseen runko, piippu, patruunapesä, sulkulaite ja sen runko, sulkukappale, äänenvaimennin sekä näitä toiminnallisesti vastaavat osat ovat kiellettyjä. Jos kuitenkin haluat tuoda maahan näitä tuotteita, on sinun jätettävä hakemus poliisille (https://www.poliisi.fi/luvat/ampuma_aseluvat).

Suosittelemme lukemaan tuoteselosteet tarkasti, erityisesti Ebay tuotteissa. Tuotteet voivat tulla esimiksi Kiinasta tai myyjän varastosta tai vasta saapua myyjän varastolle jolloin nämä vaikuttavat toimitusaikaasi. Huomioimalla nämä seikat voit välttää mahdollisia myöhästymisiä. 

Vaaralliset aineet ja rajoitetut tavarat

Vaaralliset aineet kuten öljy, maali, painesäiliöt jne. lähetetään aina laivalla. Myös tuotteet jotka sisältävät alkoholia esim. parfyymi kuuluu laivarahtiin. Toimitusaika on noin 3 viikkoa laivan lähtoajankohdasta Yhdysvalloista. Joidenkin tuotteiden kohdalla, jotka ovat nestemäisiä ja/tai tilaat suuria määriä kuuluvat merirahtiin. Jos olet epävarma onko tuotteesi lento- tai merirahtia otathan yhteyttä asiakaspalveluun. Esimerkkejä rajoitetutuista tavaroista: Kemikaalit, öljy, ruosteenestotuotteet, palavat-, syövyttävät- ja terveydelle haitalliset tuotteet painesäiliössä yms.

Palautukset

1. Miten voin palauttaa tilaukseni?

Voit palauttaa tuottesi 14 päivän kuluessa, jos olet saanut palautuslähetyksen hyväksytyksi. Otathan ystävällisesti yhteyttä palautuksiin liittyen asiakaspalveluumme sähköpostilla osoitteeseen customerservice@boxeez.com. Ilman hyväksyttyä palautuslähetystä olet itse vastuussa palautukseen liittyvistä kuluista. Katso kohta Return Policy.

2. Mitä teen jos tuote on vaurioitunut?

Tarkistamme kaikki tuotteet ennen paketointia ja voimme taata että tuotteesi saapuu vahingoittumattomana. Tarkistamme pakettien sisällön Yhdysvalloissa ja Euroopassa varmistaaksemme että vastaanotat oikean tuotteen ehjänä. Kun tuotteet saapuvat  Eurooppaan, tarkistamme pakettisi mahdollisilta vaurioilta ennenkuin lähetämme sen sinulle. Vakuutus on voimassa ja jos tuotteesi on vahingoittunut, on sinulla oikeus korvaukseen. 

3. Mitä teen jos tuote ei vastaa tilaamaani tuotetta?

Jos pakettisi sisältö ei vastaa tilaustasi otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia suomeksi osoitteeseen customerservice@boxeez.com ja aihekenttään FI niin saat palautusetiketin. Palauta tuote 7 päivän kuluessa. Otamme vastuun oikean tuotteen toimituksesta ilman lisäkustannuksia. Pyydämme aina valokuvaa tuotteesta ennen palautusta.

4. Mitä jos en ole tyytyväinen tuotteeseen?

Voit palauttaa tuotteen 14 päivän kuluessa, DHL:n toimitusmaksua vastaan. Toimitusmaksu palautuksissa on noin 35 €, mutta voi vaihdella tuotteen koosta ja painosta riippuen. Kun pyydät palautusta, saat myös toimitusmaksun.

5. Mikä on "käsittelymaksu"?

Käsittelymaksu on meidän maksumme paketinkäsittelystä. Pakettien määrällä ei ole väliä, maksu on kiinteä. 

6. Takuu ja palautukset.

Kaikki boxeez:ista tuotteet tulevat 1 vuoden valmistajan takuulla mekanisiin vikoihin liittyen. Jos tuotteesi osoittautuu vialliseksi 30 päivää tilauksestasi, voit palauttaa tuotteen meille. Valmistaja tekee tässä tapauksessa hyväksymispäätöksen palautuksesta. Pyydämme aina valokuvan palautettavasta tuotteesta, niin että voimme lähettää valmistajalle kaikki tarvittavat tiedot. 

Rahti

1. Tuleeko toimitukseeni lisämaksuja?

Ei, hinta jonka näet ostoskorissasi on maksamasi loppusumma. 

2. Ovatko tuotteeni vakuutettuja?

Kyllä, vakuutus sisältyy aina $1500 tilauksiin asti.

3. Milloin voin saada tilaamani tuotteet?

Normaali toimitusaika on 7-10 päivää. Jos vastaanotamme tilauksesi tiistaina ennen 16:00, voimme tavallisesti toimittaa tavarat seuraavan viikon tiistaina. Jos tilaus vastaanotetaan 16:00 jälkeen on toimitusaika 2-4 päivää pidempi. Jos tilaamasi tuotteet ovat kovin suurikokoisia, toimitetaan ne merirahtina. Vaaralliset aineet, maalit, paineastiat yms. tomitetaan aina meriteitse. Myös tuotteet jotka sisältävät alkoholia kuten parfyymit ovat merirahtia. Toimitusaika merirahdille on noin 4-6 viikkoa. Jos olet epävarma jos tuotteesi rahtitavasta, niin otathan meihin yhteyttä.   

4. Missä pakettini on?

Voit jäljittää pakettisi kulkua ja nähdä sen toimitusajan koska vaan. 

5. Miten paketti toimitetaan?

PostNord toimittaa pakettisi. Saat sähköpostin kun voit hakea pakettisi noutopisteestäsi. Vastaanottamasi sähköposti sisältää karttalinkin noutopisteestä. Painavat ja suuret lähetykset (yli 35 kg) toimitetaan suoraan toimitusosoitteeseesi.

6. Kuka tuo tavarasi maahan?

Sinä olet tavaran maahantuoja. Me autamme sinua paperitöissä ja huolehdimme siitä että tuote ja kaikki kulut on maksettu. Kaikki tämä siis sisältyy kotisivuillamme näkyvään hintaan. Voit luottaa siihen että maahantuonti tehdään oikein, koska meillä on vuosien kokemus alalta. Olet kuitenkin itse vastuussa siitä ettei tilauksesi ole laiton esim. veitsiä, ammuksia yms. 

7. Onko tuotteissa takuu?

Kaikissa tuotteissa on kansainvälinen tai Yhdysvaltalainen takuu. Takuu voi vaihdella eri valmistajien välillä. Takuuasioissa joissa ei ole kansainvälistä takuuta, autamme sinua palautuksissa ja varmistamme että tuote vaihdetaan mahdollismman edullisesti.   


Maksu

Yleisiä kysymyksiä

1. Mitä palveluita boxeez.fi tarjoaa?

Tarjoamme palvelua jossa voit tehdä ostoksia suoraan Yhdysvaltalaisilta verkkokauppasivuilta. Me hoidamme rahdin, viennin ja maahantuonnin. Helpotamme prosessia niin että sinun tarvitsee vain kirjautua boxeez.fi palveluun ja saat kokonaiskustannuksen helposti haltuusi. Et osta meiltä mitään, otamme koko prosessin haltuun, niin että sinä voit keskittyä oikean tuotteen hakemiseen. 

2. Miksi minun olisi käytettävä boxeez.fi palvelua?

Meidän kautta teet helpoimmin ostoksesi Yhdysvalloista. Sinun ei tarvitse laittaa luottokorttitietojasi tuntemattomille sivuille Yhdysvalloissa, vaan teet ostoksesi tavalliseen tapaan kuten tehdessäsi ostoksia suomesta. Rekisteröinnin teet meillä ja ainoastaan meillä, jonka jälkeen me hoidamme ostoksesi Amazon.com: in kautta, hoidamme rahdin JetCarrier.com:in kautta ja järjestämme kaikki tullaukseen liittyvät paperiasiat ja muut kulut kuntoon puolestasi. Meiltä saat suomenkielistä asiakaspalvelua. Meidän kattava verkostomme Yhdysvalloissa ja tavarantoimittajamme ovat tarkasti valikoitu kopioiden välttämiseksi ja parhaan hinnan löytämiseksi tuotteellesi. Tavarantoimittajillamme on hyvät suositukset asiakkailta Yhdysvalloissa ja täten vältyt ongelmilta, joita epäammattimaiset yhteistyökumppanit saattavat tuoda. Emme hyväksy tavarantoimittajia, joiden laadusta ei ole takuuta.

3. Miten boxeez.fi toimii?

Kun laitat hakusanan sivun yläosassa olevaan hakukoneeseen, saat tulokseksi monia tuotteita jotka vastaavat hakuasi. Jos haluat hakea tuotteesi ensin amazon.com sivuilta, voit koioida ja liittää tuotteesi hakukoneeseen saadaksesi tuotteen todellisen hinnan euroissa. Jos hinta miellyttää sinua voit tilata tuotteet meiltä toimitus- ja maahantuontikuluineen. Toimitusaikamme ovat riippuvaisia tavarantoimittajiemme mahdollisuudesta toimittaa tavarat kahden päivän sisällä. Jos huomaamme että pakettisi saattaa hieman myöhästyä, ilmoitamme sinulle ja ilmoitamme uuden saapumisajan. Lähetämme ainoastaan kokonaisia tai täydellisiä tilauksia, eli jos tilaat monta tuotetta, lähetämme sen sinulle vasta kun koko tilaus on saapunut meille. Voit peruuttaa tilauksen jos sitä ei vielä ole lähetetty tavarantoimittajalta, tässä tapauksessa voimme lähettää tuotteesi ilman myöhästymisiä. Etsi tuote, kopioi ja liitä tuotenimike ja saat hinnan! Katso myös "miten se toimii?"

4. Mitä jos löydän tuotteen Yhdysvalloista joka ei ole saatavilla boxeez.fi:stä?

Otathan ystävällisesti yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostiosoitteeseen customerservice@boxeez.com ja kopioi linkki haluamastasi tuotteesta niin pyrimme antamaan sinulle tarjouksen. Tarjouspyyntö on ilmainen ja päätät itse jos haluat hyväksyä sen. 

5. Mitä tuotteita EN voi ostaa?

Ruokaa, vaarallisia aineita tai luvattomia tuotteita sisältävät tilaukset peruutetaan. Sinun vastuullasi on tarkistaa jos tilaamasi tuotteet ovat laillisia Suomessa. Emme vastaa tullin takavarikoimista tuotteista. Suosittelemme myös tarkistamaan jos tilaamasi sähkötuote toimii sähköverkossamme tai jos tuotteesi tarvitsee muuntajan 110 V - 220 V.

6. Mitä henkilötietojeni kanssa tapahtuu?

Emme jaa tietojasi missään tapauksessa muiden osapuolten kanssa kuin Magnum.no AS:n kanssa joka maahantuo tavarat Eurooppaan/Suomeen. Kaikki tiedot ovat salattuja oman tietokonejärjestelmämme kautta. 

7. Onko boxeez.fi:llä suomalaista asiakaspalvelua?

Asiakaspalvelumme toimii suomenkilelellä ja ruotsinkielellä maahantuontiagenttimme Magnum.no AS kautta. Asiakaspalvelu hoituu kätevimmin sähköpostiosoitteessa customerservice@boxeez.com.

8. Kuinka pitkään boxeez.com on ollut toiminnassa?

boxeez.com lanseerattiin helmikuussa 2014 ja sitä on kehitelty sähköisen kaupankäynnin viimeisten standardien mukaan ihmisten kanssa jotka työskentelevät tiivisti asian parissa. Työntekijöillämme on JetCarrier.com tausta, eli kokemusta logistiikan ja sähköisen kaupankäynnin parista Yhdysvalloista on vuodelta 2000. 

9. Mitä  hinta sisältää?

Hinta muodostuu aina kokonaishinnasta tullauskuluineen ja arvolisäveroineen. Hinta jonka näet ostoskorissasi sisältää myös kuljetuksen sinulle Suomeen. Takaamme ettei lähetykseesi tule lisämaksuja. 

Jos tilaamasi tuotteet lasketaan vaarallisiksi aineiksi, tai ne ovat kooltaan liian isoja lentorahtiin menevät ne merirahtina. Jos pakettiisi liittyy rajoituksia rahdin suhteen otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse ennenkuin vastaanotamme maksun, niin että voit itse päättää jos haluat jatkaa tilausta tai palauttaa tavarat.